O چهارمین دوره‌ی نظرسنجی برترین‌های رسانه‌ای برگزار نمی‌شود
O نتايح نهایی نظرسنجی برترين‌های رسانه‌ای سال ۸۶
O انشار ویژه‌نامه معرفی برترین‌ها در مجله هفت‌سنگ
O انتخاب برترین وبلاگ‌های فارسی سال ۸۶
O انتخاب برترین سایت‌های فارسی سال ۸۶
O انتخاب برترین برنامه‌های تلویزیونی سال ۸۶
O  نظرسنجی برترين‌های رسانه‌ای سال ۸۶ برگزار می‌شود
O  نتايح نهایی نظرسنجی برترين‌های رسانه‌ای سال ۸۵
O ویژه‌نامه معرفی برترین‌های رسانه‌ای سال ۸۵
O  نظرسنجی برترين‌های رسانه‌ای سال ۸۵ برگزار می‌شود
O نتايح نهایی نظرسنجی برترين‌های رسانه‌ای سال ۸۴
O برگزاری نظرسنجی برترين‌های رسانه‌ای سال ۸۴

نظرسنجی «برترين‌های رسانه‌ای سال» از سال ۱۳۸۴ در پایان هر سال توسط مجله اینترنتی هفت‌سنگ برگزار می‌شد. در این نظرسنجی برترین‌های رسانه‌ای سال در حوزه‌های مختلف انتخاب می‌شدند. نظرسنجی در دو مرحله انجام می‌شد.
در مرحله اول در هفت‌حوزه رسانه‌ای فعال در سال قبل، هفت رسانه برتر توسط هیئت تحریریه هفت‌سنگ و جمعی از صاحب‌نظران و کارشناسان رسانه‌ای انتخاب می‌شد. در مرحله دوم انتخاب‌های اولیه به رای کاربران و مخاطبان اینترنتی گذاشته می‌شد تا در هر حوزه محبوب‌ترین رسانه انتخاب شود.
در نهایت در هر حوزه رسانه‌ای، برگزیده سال هم از نظر کاربران (نتیجه رای‌گیری آنلاین) و هم از نظر داوران معرفی می‌شد.

با توقف فعالیت‌های گروه اینترنتی هفت‌سنگ از سال ۱۳۸۸، فعالیت وب‌سایت تاپ‌مدیا نیز متوقف شده است.

چهارمین دوره‌ی «نظرسنجی برترین‌های رسانه‌ای سال» برگزار نمی‌شود
لینک مطلب: http://www.topmedia.ir/87.htm

نظرسنجی برترین‌های رسانه‌ای، از سال ۱۳۸۴ با حمایت مجله‌ی اینترنتی هفت‌سنگ و در قالب سایت تاپ‌‌‌مدیا (www.topmedia.ir) شروع به فعالیت کرد که تاکنون سه دوره‌ی آن برگزار شده است.

در این نظرسنجی برترین‌های رسانه‌ای سال، در دو مرحله و در حوزه‌های مختلف انتخاب می‌شدند. سال گذشته هم در حوزه‌های مطبوعات، موسیقی، تلویزیون، رادیو، وب‌سایت‌، وبلاگ و پادکست از کاربران اینترنتی (نتیجه رای‌گیری آنلاین) و داوران (تحریریه‌ی هفت‌سنگ و جمعی از صاحب‌نظران و کارشناسان رسانه‌ای) نظرسنجی شد و رسانه‌ها برگزیده و معرفی شدند.

بدین ترتیب چند سالی است که روزهای پایانی اسفندماه و روزهای آغازین سال نو، برای ما مصادف با برگزاری این نظرسنجی بوده است. اما امسال علی‌رغم فعالیت‌های مقدماتی که از چند ماه پیش آغاز شد و ایده‌های جدیدی که برای انتخاب برترین‌های رسانه‌ای داشتیم، شرایط به گونه‌ی دیگری رقم خورد.

اتفاقات و رویدادهای رسانه‌ای کشور در حوزه‌ی مطبوعات و رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی و رسانه‌های اینترنتی و حتی در حوزه رسانه‌های دیداری و شنیداری به‌‌ویژه رادیو، در ماه‌های پایانی سال شرایطی را رقم زده بود که به ‌زحمت می‌شد برای انتخاب برترین‌های رسانه‌ای اقدام کرد.

در سال گذشته شاهد رخوت فضای رسانه‌ای و فرهنگی کشور و رکود اقتصادی حاکم بر نهادها و سازمان‌های رسانه‌ای بودیم که در این بین برخی تنگ‌نظری‌ها نسبت به رسانه‌ها - که دامنه آن روزبه‌روز گسترده‌تر شد و به رسانه‌های فرهنگی و ادبی هم رسید - شرایط سختی را برای روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه رقم زده بود. شرایط توصیف شده، تعطیلی، توقیف، تغییر ماهیت و افت کیفیت قابل توجه تعداد زیادی از رسانه‌ها و محصولات رسانه‌ای را به دنبال داشت که می‌توانستند نامزدهای اصلی انتخاب به عنوان برترین‌ها باشند.

نگاهی به وضعیت فعلی و فراز و نشیب‌هایی که برخی برگزیدگان رسانه‌ای سال ۸۶ در سال ۸۷ پشت سر گذاشتند شاهدی بر این مدعاست و نشان می‌دهد رسانه‌ها سال سختی را سپری کرده‌اند.

گروه برگزار کننده نظرسنجی، با مشورت جمعی از اهالی و کارشناسان حوزه‌های گوناگون رسانه‌ای و در نهایت برگزاری جلسه‌ای، تصمیم گرفت چهارمین دوره نظرسنجی برترین‌های رسانه‌ای برای انتخاب برترین‌های سال ۱۳۸۷ را برگزار نکند.

گروه برگزارکننده «نظرسنجی برترین‌های رسانه‌ای سال» امیدوار است با بهبود هر چند مختصر وضعیت فعلی و بازگشت اندکی نشاط و امید به فضای رسانه‌ای کشور، در اسفندماه سال ۸۸ دوره دیگری از این نظرسنجی را برگزار کند.

 

           

برگزیدگان:

 

برگزیدگان:

 

برگزیدگان:

 

برگزیدگان:

 

برگزیدگان:

 

برگزیدگان:

 

برگزیدگان:

-   -   -   -   -   -   -

همه حقوق این سایت متعلق به گروه اینترنتی هفت‌سنگ است.